onsdag 14 mars 2012

Hejj (; Gett 5 presentere från önsken sammanlagt idag D;<
Den här tjejen är jättesnäll och helt underbar! Därför har hon fått 3 presenter från önsken. Även 6 autos (bara idag) ='P




Nästa tjej har fått 1 present från önsken!

Och till sist har denna tjejen oxå fått 1 present från önsken! (:





Det var dom som fått idag. Jag brukar inte ge presenter från önsken men då och då väntar en överraskning hos ngn av er! Hoppas att ngn kille är lite schysst ngn gång så att en kille kan få.
Som ni kanske redan vet kmr alla som ger auto med på bloggen! =D
Här är dom senaste >;'P








Jag har 2 gubbar på msp. En som jag delar med Bella och Jazze som är mest populär, den heter KortFilmer!!!!!!!! Min andra heter FunkGirl som jag har ensam! Har blivit hackad på henne oxå :(
Här är en bild på min nya söwtahh lilla look o.e
Den är på KortFilmer!!!!!!!!
Den är o-vip så det är bah att köpa om ni vill (;<3




Tjingeling!^^ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar