torsdag 15 mars 2012

Hälov! Idag har jag varit med min underbarasuperdupersnällabästavän!
Vi har målat mest, haha^^ Till teckningstävlingen (som ni kan läsa om i inlägget jag gjorde igår).
Men jag gjorde en ny teckning, och medans jag gjorde den så spelade Jazze msp (Y)
Det tog jättelåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång tid att göra den.. så ja hoppas att ni tkr den blev snygg! ;'d<3 Här får ni en bild på den jag har målat, och en på looken som jag målade av :)

 Haha, vad tycks? Blir typ aldrig nöjd men aja! =P

Sen så ska ni sjäääälvklart få se dagens autogivare! Dom 2 första har gett mej 2 autos idag, och resten 1.
Och jag vill tillägga att jag kanske inte varje dag visar vilka som ger auto, det beror på hur många det är. Men jag ska försöka ;P ^^










 

Tjingeling!^^ Förresten så har jag en ny pojkvän (Y)<3
Älskarej ='d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar